Saturday 19 February 2011

Telephone

Ostatnio wciąż brak mi czasu lub weny, ale za małe formy zabieram się bardzo chętnie, dlatego dziś ateciak na wyzwanie Scrapujących Polek. Tytuł "telefon" od razu skojarzył mi się z piosenką Lady Gaga, której tekst postanowiłam wykorzystać zarówno w tle, jak i na pierwszym planie. Żeby było konsekwentnie telefon służy tu za nakrycie głowy :) Za bazę posłużył mi piękny papier DCWV z kolekcji Mariposa, podkolorowany distressem Antique Linen. O narysowanie telefonu poprosiłam narzeczonego ;) Miłego weekendu i dziękuję wszystkim, którzy zostawiają tu ślad :*


Hi! Recently I lack either time or inspiration, but I still like small forms like ATC. So here's one I've made for SP challenge. Title "telephone" immediately inspired me to use Lady Gaga's song lyrics. The phone itself (drawn for me by my fiancè) is obviously a headdress :) As a base of ATC I used a beautiful DCWV paper from Mariposa collection, which I coloured with Antique Linen distress ink. Have a nice weekend and thanks for all of you who comment :*


1 comments:

KOLOROWY ptak said...

Świetny ATeCiak!

Post a Comment