Saturday 5 February 2011

Tag of the month and more candies

Właściwie mamy już luty, a ja dopiero teraz pokazuję mój styczniowy tag, pierwszy z dwunastu, które mam zamiar zrobić w tym roku. Tworzenie taga było czystą przyjemnością, głównie dlatego, że nie musi być funkcjonalny i czułam, że nie nic mnie nie ogranicza. Z jednej strony tag jest ozdobny, z drugiej pozostawiłam miejsce na journaling.
Przy okazji odkryłam liczne zastosowania liquid pearls - użyłam ich do przyklejenia małych gwiazdek z pasmanterii, pokryłam nimi powierzchnię gwiazdki, a na koniec posmarowałam preparatem kółeczko zabezpieczające dziurkę i posypałam je brokatem. Poniżej lista materiałów.


papier/paper - DCWV (Old World)
śnieżynka/snowflake - Wycinanka
stempel/stamp - Kaisercraft
liquid pearls (white opal)
perfect pearls (blue patina)
distress ink (weathered wood)
brokat/glitter - Wycinanka

It's February now, but I'd like to show you my January tag, first of twelve I intent to create this year. Putting it together was a great pleasure since I felt nothing was limiting me (unlike with cards). I only decorated one side of it, leaving space on the reverse for the journaling. For the materials used check the list above. 
By the way - I just realised how many uses liquid pearls have. I used them to glue small stars from haberdashery and covered the snowflake with them.Finally I spread pearls on the small circle over the punch hole, which I later dusted with glitter.



To tyle z mojej skromnej działalności, a teraz informuję o słodkościach, których ostatnio coraz więcej na blogach. Na początek candy u Wycinanki i do wygrania śliczności z beermat.
 

Kolejne cukierki pojawiły się z okazji wejścia nowej polskiej marki - UKH Gallery. Zapisywać można się między innymi u UHK

... i u Efinki.

0 comments:

Post a Comment