Tuesday 21 September 2010

Urodzinowo/ Birthdays

Wracam :) Ostatnie dni spędziłam leżąc w łóżku i wyglądając "pociągająco". Nie byłam w stanie żadnej karteczki sklecić mimo cudności, które przyszły do mnie ze sklepów. Mimo to mam do zaprezentowania dwie kartki urodzinowe. Jedną zrobiłam jeszcze przed chorobą, drugą wczoraj.

I'm back :) I cought cold and spent last couple of days in bed. Though I was unable to make any card at all I have two birthday cards to show today. One made before I became sick and the other one I whipped up just yesterday.

Pierwsza trafi do K., która w tym tygodniu kończy 35 lat. Użyłam w niej cudnych papierów i stempelków Lemonade, ćwieków Heyda i motylka wyciętego dziurkaczem MS (niestety nie mam tego cuda, ale wycinanki można dostać na Allegro). Do cieniowania brzegów rameczek użyłam tuszu Latarni Morskiej, nadaje się do tego idealnie :)

First one will go to K, who turns 35 this week. I made this card with Lemonade papers and stamps. Also used here Heyda brads and MS punch out butterfly.




Druga karteczka powędruje do Z., również na 35 urodziny. Ponieważ to kartka dla zapalonego rowerzysty, główną rolę odgrywa odstemplowany rower (stemple upolowane w Świecie Pasji).  Wreszcie wykorzystałam tu papiery z kolekcji Zauroczenie (kupione w scrap.com.pl), które długo leżały u mnie na półce czekając na swoją kolej. Doskonale dopasowały się do nich ćwieki-śrubki Rayher. Jedynie tag wykonałam z papieru Primy, ale zawiązany wstążeczką vintage z Latarni Morskiej w kolorze wodorost :) Tutaj również pobawiłam się w tuszowanie brzegów tuszami Latarni, użyłam jasnego i ciemnego brązu.

The second one will go to Z (also 35th birthday). Since the card was made for a biker, the bike play central role in it.  Finally I made use of Zauroczenie papers which were waiting in my drawer for a long time waiting for they turn. Screw-brads from Rayher match them fineI think. Tag is the only paper here from a different collection, I made with Prima paper and used a Latarnia Morska vintage ribbon to tie it. I also used Latarnia Morska ink pads on the edges of the tag.



1 comments:

noomiy said...

pierwsza prosta, ale ładna, a druga... zakochana w niej jestem! ;)

Post a Comment