Thursday 30 September 2010

Moje pierwsze...

... kartki świąteczne. Czekałam na dobre światło, żeby zrobić fotki, ale się nie doczekałam, więc pokazuję, co wyszło. Piękne papiery pochodzą z Galerii Papieru oraz Graphic 45, kwiaty poinsencji z Making Memories, a wstążeczki i zielony ćwiek ze scrap.com.pl. Dodatkowo część  obrazków postarzyłam używając crackle accents. Voila!

My first christmas cards. I was waiting for good light to shoot some photos, but since it's already autumn, good light is something difficult to come by. So here they are. Made with beautiful Galeria Papieru papers, Graphic 45 die cuts and Making Memories poinsettia flowers. I also used ribbons and green brad from scrap.com.pl. And voila!





Przy okazji, zapraszam na Candy u Sasilli, które kończy się dzisiaj (niemal o nim zapomniałam!). Można wygrać wspaniałe papierki jej autorstwa. Muszę przyznać, że w kolekcji Świąteczna Gospoda, którą wykorzystałam do stworzenia powyższych kartek najbardziej podoba mi się fakt, że z jednej strony mają bardzo świąteczny klimat, a z drugiej wiele z nich ma charakter dość uniwersalny. Nadadzą się więc na różne okazje :) Ciężko wybrać najładniejszy papier, ale chyba postawiłabym na duży papier z nutkami. Wygląda bardzo starociowo i klimatycznie. Najmniej przypadł mi do gustu nr 04, czyli z ciemnym tłem, właśnie ze względu na kolory. Ale i tak pewnie go wykorzystam w kartkach.

1 comments:

noomiy said...

mmmm... :) Cudowne są... też już powinnam jakieś zrobić :)

Post a Comment