Monday 30 August 2010

Stryszkowy album / attic album


Witam miło mimo pochmurnej pogody! Na początek dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem :* A teraz czas na album, o którym wspomniałam jakiś czas temu. Miał zostać zgłoszony na konkurs Lemonade w kategorii Babciny Stryszek, ale kiedy zorientowałam się, że przegapiłam deadline, prace nad nim trochę wyhamowały. Tak czy inaczej, wreszcie jest - albumik przygotowany z myślą o wrześniowych wojażach (oby wypaliły).

Album w całości wykonany z papierów Primy, wykorzystałam też stempelki: Lemonade, Prima Marketing,  Inkadinkado, Laura Ashley oraz dodatki: Graphic 45 i z pasmanterii.

Dla tych, którzy przekopią się przez zdjęcia na końcu postu 10 rzeczy, które lubię - zabawa, do której zaprosiła mnie Linaewen :)

Hello there! First of all I want to thank you all for those really nice comments you left below my last post. And now time for album I was preparing for Lemonade contest in Grandma's Attic category.When I realized I missed the deadline, my work slowed down a bit, but here it is -a mini album waiting for pictures of september's journeys. 

I jeszcze kilka zbliżeń :)




A teraz zapowiedziana zabawa, do której zaprosiła mnie Linaewen.

Lubię:
1. Cappuccino - pyszne, parujące, z pianką.. mmm. Nigdy nie odmówię filiżanki dobrego cappuccino :)
2. Burza - uwielbiam, kiedy przychodzi, zwłaszcza po upalnym dniu.Błyskawice i grzmoty działają na mnie jak najlepszy środek nasenny. Uwielbiam zasypiać przy burzy.
3. Dobre jedzonko - tak, kocham jeść. Gorzej z gotowaniem, dlatego chętnie jadam np. w Pizza Hut (pizze, makarony, sałatki), ale nie tylko. Kiedy gdzieś wyjeżdżam, lubię szukać przyjemnych miejsc, gdzie można dobrze zjeść. Tym sposobem odkryłam wspaniałą naleśnikarnię Manekin w Toruniu.
4. Gry komputerowe różnego rodzaju. Najwięcej grałam w wszelakie strzelanki, ale lubię też dobre rpg (Fallout!). Ostatnio powróciłam do grania w najlepsze MMO świata, czyli World of Warcraft, gdzie spełniam się w roli healera ;)
5. Muzyka - chodzi za mną wszędzie, często coś nucę i podśpiewuję, jeśli nie na głos, to w myślach. Uwielbiam Elvisa Presleya, Franka Sinatrę, Louisa Armstronga, ale też Franz Ferdinand i Lady Gagę.
6. Chodzenie do kina - nie wyobrażam sobie bez tego życia. Staram się chodzić do kina często, a na naprawdę dobry film mogę iść i dwa razy. Nie potrafię też odmówić, kiedy narzeczony proponuje obejrzenie jakiegoś filmu, nawet jeśli nie jestem do niego (filmu ;)) przekonana. Kocham dzieła Burtona, Ritchiego, Tarantino i Nolana.
7. Książki - podobnie, jak Linaewen, która zaprosiła mnie do tej zabawy, w dzieciństwie czytałam z latarką pod kołdrą (co zaowocowało wadą wzroku niestety). Dziś czytam nieco mniej. Uwielbiam książki Jacka Dukaja, Lema, Grzędowicza. Krótko mówiąc - szeroko pojętą fantastykę. 
8. Plotki przy kawie - ponieważ większość czasu spędzam z facetami (co zresztą bardzo lubię), z chęcią wybieram się z koleżankami na kawę, żeby spędzić czas w "typowo babski" sposób :) Odkryłam w Poznaniu przecudną kawiarnię w starym tylu, gdzie muzykę grają z winyli i raczej nie spotyka się tam głośnych licealistów i bardzo lubię tam bywać.
9. Gry RPG - hobby, z którego musiałam chwilowo zrezygnować z powodu przedłużających się problemów z krtanią. Mamy w domu pełną szafkę podręczników do przeróżnych systemów i kiedy tylko będę mogła, chętnie ponownie poprowadzę dla swoich graczy przygody w świecie Warhammera.
10. Zwiedzanie. Co tu dużo mówić, jestem zdecydowanie człowiekiem miejskim. Moje potrzeby kontaktu z naturą w zupełności zaspokajają parki, za to po prostu kocham eksplorowanie miast (na własną rękę oczywiście). Dlatego cieszę się jak dziecko na zaplanowany na wrzesień wyjazd, który mam zamiar  uwiecznić w powyższym albumiku :)



Do dalszej zabawy zapraszam: 
Rudlis
Berberis
Tores
Bossanova
Sasilla
Jamajka
Mamajudo
Pest
AgnieszkaBe
Gosia S. 

Zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach

2 comments:

carrot said...

Śliczny albumik, śliczne papiery - ładnie połączone wszystko ze sobą :)

noomiy said...

album mnie powalił! :) Cudooo! :)

Post a Comment