Thursday 16 June 2011

Wracam z niebytu...

Witajcie ponownie! Dawno mnie nie było - nie tylko tutaj, ale też na Waszych blogach (maniakalnie je teraz przeglądam, nadrabiając zaległości i podziwiając cuda), na forum i niestety w Warszawie też mnie nie będzie. Po leniwej zimie i wiośnie na raz spadło mi na głowę mnóstwo spraw, ale jakoś powoli się wygrzebuję. Dziś zrobiona jeszcze w kwietniu (sic!) karteczka komunijna. Robiona na szybko, z tego, co było pod ręką i obfocona też szybciutko (wybaczcie jakość), ale pierwszy raz popełniłam kartkę w takiej formie, więc się pochwalę :) Miłego wieczoru i do zobaczenia wkrótce! Dziękuję też wszystkim, którzy o mnie pamiętali i pytali o nowe posty :* :* :*


Hello again! It's been ages since I've been here (or anywhere else at all to be honest) I'm browsing your blogs now, admiring all the goodies you've created in this time. After a lazy winter and spring, a lot of things started happening at the same time, but I'm getting a grip of it right now :) Here's a first communion card made in April (sic!). It was a very quick project and photographed equally quickly before giving away, so forgive me the quality. Have a nice evening and see you soon! And thanks a lot to all of you who remembered about me and asked for new posts :* :* :*






2 comments:

coco.nut said...

bardzo gustowna!!!

DUCHA said...

Piękna kwietniowa:) rewelacja:)

Post a Comment