Thursday 31 March 2011

I znów jestem/ Here I am again

Od czasu mojego ostatniego posta wiele się wydarzyło, między innymi "zaliczyłam" dwa poznańskie spotkania scrapowe, zlot w Łodzi, paskudne przeziębienie i coś jeszcze, czym mam nadzieję będę mogła się pochwalić pod koniec maja :D

Dziś postaram się nadrobić część zaległości. Na początek pochwalę się prezentami od zdolnych poznanianek. Poniżej urocza poduszka- jasiek od Michelle, z wymianki alfabetycznej. Trochę się pogniotła, ale to dlatego, że dobrze mi służy :)


I piękne, romantyczne pudełko od Kasi, jeszcze z wymianki świątecznej, którego nie miałam okazji pokazać.  W środku swoje miejsce znalazły kolorowe tekturki i tagi :)

A teraz, karteczki które pofrunęły już do odpowiednich rąk. Zrobione z nabytych na Skrapowisku kolekcji Wiosenne Przebudzenie i Usłane Różami. Obie z wykorzystaniem kwiatków Primy, strzępione i tuszowane distressami.


To tyle na dziś. Niedługo powrócę z kolejnymi pracami. Miłego dnia Wam życzę :*

0 comments:

Post a Comment