Friday 14 May 2010

Let's get it started

Od jakiegoś czasu czaiłam się, żeby zacząć własnego bloga - wreszcie jestem :) Dość już przyglądania się innym, czas zacząć działać.
Moja zabawa ze scrapbookingiem dopiero się zaczyna. Zrobiłam w sieci zakupy, mam w planach dwa projekty, ale nie mogąc się doczekać dostawy wszystkich materiałów, zaczęłam bawić się tym, co mam. Na początek dwie małe zawieszki, mogące służyć np. jako zakładka do kalendarza.




Jedna z zawieszek powędrowała do mojej przyjaciółki, druga siedzi w moim kalendarzu. Już wkrótce, mam nadzieję, sneak peak większego projektu, a mianowicie albumu z poprzednich wakacji. Czekam na komentarze :)

I was thinking about starting my own blog for some time and here I am :) No more daydreaming, it's time to act.
My scrapbooking adventure has just started. I've done some shopping online and while waiting for the rest of stuff I started to play with what I already have. For a start - two small tickets. One of them went to my friend and I use the other as a kind of bookmark in my agenda.
Hopefully, I'll give you soon a sneak peak of my next project, an album from last holidays. In the meantime, please comment :)

0 comments:

Post a Comment